منو

بردگیم ایرانی تش کالار

10056032

بازبازی

320,000 تومان

توضیح

بازی استراتژیک و مبارزه‌ای

تش کالار

 


بازیِ اربابانِ جادو…


۲ تا ۴ مبارز، به‌شکل انفرادی یا در قالب ۲ تیم، در آوردگاه “تش-کلار” با یکدیگر رودررو شده و مهارت و استراتژی خود را در نبردی کوتاه امّا نفس‌گیر به چالش می‌کشند… آن‌ها با چیدمان هوشمندانه‌ی افراد خود و خلقِ اُلگوهای جادویی، می‌کوشند موجودات افسانه‌ای را احضار کرده و نیروهای آن‌ها را به‌نفعِ خود به‌کار گیرند و رُقبای خویش را نابود سازند یا اُلگوهایی برای احضار موجودات افسانه‌ای قدرتمندتر خلق کنند…


  • برای ۲ تا ۴ نفر 
  • بالای ۱۳  سال
  • ۳۰ -۶۰ دقیقه

«تَش-کالار» بازیِ اساتیدِ جادوست. ۲ الی ۴ احضارکننده‌ی ارواح، چه به‌صورت انفرادی، چه به‌صورت تیمی، در آوردگاه “تَش-کالار” باهم روبه‌رو می‌شوند تا مهارت‌های خود را در نبردی کوتاه ولی مرگبار به اثبات برسانند. آن‌ها با جای‌گذاریِ هوشمندانه‌ی افراد و عواملِ خویش بر روی صفحه، الگوهای جادویی را برای احضارِ مخلوقات افسانه‌ای خلق می‌کنند و سپس با استفاده از نیروهای آن‌ها، نیروهای رقبا را نابود می‌کنند یا به خلقِ الگوهایی برای احضارِ مخلوقات قدرتمندتر و پیشرفته‌تر می‌پردازند.

بازی، شاملِ ۴ بخش مختلف است و هر بخش، دارای یک دسته کارت از مخلوقاتِ احضارشونده و یک دسته کارت موجودات افسانه‌ای. بازیکنان با چیدمانِ آدمک‌های خود بر روی صفحه، سعی می‌کنند الگوهای موجود در کارت‌های دست‌شان را بازسازی کنند و در صورت موفقیت، می‌توانند از نیروهای موجود در کارت مورد نظر استفاده کنند.

اگر کارتی بازی شود، مخلوقی احضار می‌شود و بازیکن اجازه می‌یابد تأثیر ویژه‌ی آن را در بازی اِعمال کند:

یک غول می‌تواند مهره‌های همسایه را نابود کند؛ یک شوالیه می‌تواند از میان مهره‌های حریف عبور کند؛ یک فرمانده، مهره‌های از پیش جای‌گذاری‌شده را به نبرد فرا می‌خواند؛ یک افسونگر، مهره‌های رقیب را به مهره‌های خودی تبدیل می‌کند و…

سپس کارت مورد نظر از بازی خارج شده و موجود احضارشده، تبدیل به مهره‌ای ساده برای احضار سایر موجودات می‌شود.

نظرات کاربران

نوشتن نقد و نظر